Friday, February 10, 2012

Voi niin ihana SNY!


Kyllä oli kohdallaan. Langan väri aivan ihana, juuri se violetti mistä pidän ja olen ihastellut sukkalankakampanjan innoittamana Garnstudion sivuilla juuri kyseistä lankaa. Tämä berry dreamin kanssa ja avot. Lämmin juoma meni heti käyttöön kun oli kylmä. Ennenkin olen näitä kokeillut ja ovat oikein sopivia kun ei jaksa kahvia keittää. Meilläkin kun mä oon ainoo joka kahvia juo niin ei sitä aina jaksa, silloin nämä pussiversiot on oikein mainioita, tämä oli suklaakahvia. Näitä bambupuikkoja mulla ei vielä olekaan kuin muutamat ja mikään työ ei ole niihin vielä sopinut, joten en ole vielä puisia puikkoja kokeillut. Mutta tämä violetti Fabel pääsee ehdottomasti juurikin näille bambuisille puikoille viikonlopun aikana. Ajattelin tehdä niistä samanlaiset sukat kuin nuo viime viikolla valmistuneet (ellei jollain ole muita ideoita). Muita en ole sen jälkeen pitänytkään. Joten todennäköisesti näistä tulee uudet lempparini :) Niin ja vieraita tulee sunnuntaina joten servetit pääsee kans testiin. Läkerolit sujahti takin taskuun :) Namsk! Kiitos SNY!

2 comments:

Anonymous said...

Kiva kun tykkäsit. Fabelista tuleekin tosi lämpimät sukat. Ne eivät myöskään ole liian paksut, eli mahtuvat kenkiin tai saappaisiin tai vaikka kotitossuihin. t: SNYsi

Jenni said...

Mulla on justiinsa fabelit jaloissa kotitossuissa. Ja hyvin mahtuu kenkiinki. Kiitos.